Night in the Zoo - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Anouk Fens - WaarBenJij.nu Night in the Zoo - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Anouk Fens - WaarBenJij.nu

Night in the Zoo

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

De gedragobservaties zitten erop! Vannacht hebben we de laatste sessie gedaan (van 2h – 8h). Daarna gelukkig nog een paar uurtjes geslapen, dus het viel allemaal mee. Het ergste was eigenlijk het stilzitten in de kou en kijken naar een donker gaat waar lemur Rufus heerlijk lag te slapen :-s . Morgen ben ik lekker een dagje vrij om weer in het normale ritme te komen na twee nachten werken en na het weekend beginnen we gewoon weer op kantoor met het verweken van de resultaten.
Het was trouwens wel erg bijzonder om ’s nachts in de dierentuin te zijn: je beleeft een dierentuin dan op een heel andere manier! En het toppunt was vanochtend de zonsopgang waarbij langzaam alle dieren wakker werden en begonnen met fluiten, schreeuwen, enz. We hebben ook aardig wat vrienden gemaakt: tijdens onze (nachtelijke) observaties hadden we vaak bezoek van kikkers, muizen, eekhoorns, katten en zelfs een vos!

Afgelopen weekend had ik hooggeëerd bezoek: mama stond op de stoep! Ondanks dat ik me niet fit voelde hebben we erg veel gedaan: zaterdag het vertrouwde rondje met alle hotspots in het centrum, met voor mij ook weer wat nieuwe bezienswaardigheden. En zondag een bezoekje aan de Zoo! Het vloog helaas voorbij en voor het we het wisten zat ze (na 2 uur vertraging) weer in het vliegtuig. Maar in november staat ze weer op de stoep en gaan we gezellig een dagje naar Londen!
Dit weekend heb ik weer bezoek, wat ben ik toch een bofkont; Talitha komt gezellig een paar dagen! Het weer is al twee dagen erg mooi, dus dat mag van mij zo wel even blijven dan kunnen we lekker veel doen en zien! Tot de volgende update weer!

• 10 September 2009 - 21:36

Annemieke:

Leuk al dat bezoek wat je krijgt! Zowel van de mensen als de dieren 'snachts natuurlijk. Heb zelf in het Dolfinarium een keer een nacht geslapen met een groep kinderen en dat was toen ook heel anders idd. Lijkt me ook heel leuk als je zoveel verschillende dieren hebben als jullie daar hebben in the zoo!

• 17 September 2009 - 08:34

Kayleigh:

Leuk hoor al je bezoek, zeker gezellig ook weer met je mam. Gelukkig zijn je nachtelijk observaties leuk geweest. Hier gaat alles goed, druk met studie bezig.

xxx Kayleigh