Strakblauw met een zonnetje - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Anouk Fens - WaarBenJij.nu Strakblauw met een zonnetje - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Anouk Fens - WaarBenJij.nu

Strakblauw met een zonnetje

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

18 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Van het weekend was het sinds eeuwen weer eens warm en strak blauw in Bristol, genieten dus! Zaterdag hebben Talitha en ik de stad verkend, dit keer voor mij ook anders dan normaal: het was namelijk ‘Open Doors’ in Bristol, wat inhield dat je in bepaalde gebouwen een rondleiding kon krijgen naar plekjes waar je normaal niet zo snel komt. Zo hebben we een rondleiding gekregen in een mooi, oud theater en kon ik eindelijk het prachtige hoofdgebouw van de universiteit van binnen bekijken! Zaterdagavond hebben we genoten van een liveband in de Irish Pub en zondag hebben we op ons gemakje de Zoo bezocht.
Talitha heeft zich maandag zelf nog een dagje vermaakt, want ik moet gewoon weer naar kantoor. Daar hebben Daniela en ik een begin gemaakt aan de dateverwerking van onze observaties van de afgelopen tijd. Dinsdag werden deze werkzaamheden meteen weer uitgesteld: Christhope was namelijk onverwachts een uurtje op kantoor voordat hij naar Kopenhagen vertrok en gaf aan dat één van de andere werkzaamheden prioriteit had. Vanaf dinsdag ben ik dus weer bezig met de fokprogramma’s van de apen. Alleen maar leuk voor de afwisseling!

Dinsdag was ook een dag van ‘het afscheid’: Talitha vloog weer terug naar Nederland en biologie studente Daniela, waar ik de afgelopen 1,5 mee samen heb gewerkt had haar laaste dag. Vanaf nu af aan is het dus weer zielig en alleen op kantoor! Valt wel mee hoor….Het is ook wel lekker om nu kunnen werken in m’n eigen tempo en geen communicatieproblemen te hebben! Nu lekker weekend en dat kan ik goed gebruiken na alle hectiek van de afgelopen weken! Dat wordt dus lekker niets doen! Fijn weekend allemaal!

• 18 September 2009 - 15:25

Caro:

Leuk leuk leuk, nog een maandje en dan kan je hier over mij schrijven! :D
    Kus!

• 18 September 2009 - 16:44

Frans:

Hi Nouk, leuke foto's van dat theater zeg! Ik ben benieuwd wat we volgende week allemaal gaan zien. Je hoeft geen gekke bokkensprongen te maken hoor, het wordt toch wel gezellig. Dikke knuf!

• 18 September 2009 - 17:01

Kayleigh:

Hoi meid,

Klinkt allemaal erg leuk. Zeker ook leuk zo'n open doors. Zo te horen heb je het goed naar je zin en is het allemaal erg leuk. Leuk ook dat je af en toe met wat andere dingen aan de slag kunt. Geniet lekker van het weekend!

Kus Kayleigh

• 18 September 2009 - 18:48

Lisa:

Die universiteitszaal is wel even wat anders dan ons auditorium ;)

Geniet van het weekend!

• 20 September 2009 - 12:28

Linda En Arnold:

Hey Nouk,

We zien wel dat je ontzettend geniet daar! Zet hem op, en maak er nog een hele mooie tijd van.

Knuffel uit Leusden!

• 23 September 2009 - 11:46

Jet ( En Marco):

Hey Noukje,

Nou je hebt t maar druk zo, met je werkzaamheden en dan nog al die bezoekjes....
    Hou je ook nog wel wat aan tijd voor jezelf over...haha
    maar we zien wel dat je je goed vermaakt (waren we ook niet echt bang voor)
    dusse toj toj toj
    groetjes XXX van ons