Daar istie weer.. - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Anouk Fens - WaarBenJij.nu Daar istie weer.. - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Anouk Fens - WaarBenJij.nu

Daar istie weer..

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Augustus 2012 | Spanje, Puerto de la Cruz

Lieve allemaal,

Na aandringen van meniggeen smachtend medemens op een volgend verhaaltje, wil ik bij deze graag even laten weten dat het goed gaat! De afgelopen twee weken met Kayleigh en Marten zijn voorbij gevlogen. Mijn werk ging namelijk gewoon door, maar in die tijd vermaakte zij zich prima met alle bezienswaaridigheden op het eiland. Tussendoor probeerden we samen natuurlijk ook nog het één en ander te zien. Zo heb ik de 'ik-word-een-beetje-misselijk- berg route naar het prachtige bergplaatsje Masca ondertussen drie keer afgereden. We hebben een nieuwe ijswinkel gevonden in Puerto, waar we niet weg te slaan waren. Frozen yoghurt, waarom heeft niemand dat eerder bedacht?! En verder mocht natuurlijk niet ontbreken: een etentje met Merche en José (die behoren ondertussen dus ook tot één van de bezienswaardigheden!) bij de quachincha, oftewel het garagerestaurant waar je heerlijk kan eten inclusief wijn van eigen land kan drinken, voor belachelijk weinig geld.

Ook een dagje Loro Parque mocht natuurlijk niet ontbreken inclusief uitgebreide fotosessie bij de baby station. Zie de foto's! Met die babies gaat het trouwens goed. De eerste gaan bijna naar buiten en zitten al mooi in de kleuren. Het onderzoek bereikt zo'n beetje zijn eindfase, dat betekent minder werk met de papagaaitjes en meer werk op kantoor.

Ondertussen zijn Kayleigh en Marten alweer veilig thuis en is het huis gevuld met Kim en Nicole, die ondertussen al poepiebruin zijn... Hoe doen ze het toch?! En dan staan volgende week opa en oma alweer op de stoep, het is toch niet te geloven. Wat een lucky bastard ben ik toch! Bedankt allemaal weer voor het lezen en tot mails, skypes of iets wat er op lijkt!!
Ciao!! Xx Anouk

• 09 Augustus 2012 - 19:46

Opa En Oma:

Ja wij tellen af hoor en zien er naar uit.

• 09 Augustus 2012 - 22:17

Silvia:

Net even de papegaaien bij Tante Greet weer gezien, en wat is het toch leuk spul....
    Leuke plaatjes! big hug!

• 09 Augustus 2012 - 22:37

Frans Fens:

Die Kaka's gaan je nog missen! Is de PUK mysterie al opgelost? Veel plezier met alle gasten. Ze kijken er allemaal naar uit hoor!
    Big Hug!!

• 09 Augustus 2012 - 22:39

Bert & Lyda:

Hi Anouk,
    Leuk weer om te lezen. Maar eh...die frozen yogurt ligt hier al jaren in zo'n twintig smaken in de winkels, hoor :)). Helaas kan ik het niet oversturen naar je!

• 10 Augustus 2012 - 11:05

Kayleigh:

Wij vonden het echt super, nogmaals bedankt voor alle gastvrijheid en de gezelligheid. En over die frozen yoghurt: zijn wij dan de enige die dat hier in Nederland hebben gemist?!? Anyway, het is heerlijk en ga het hier snel opzoeken. Succes daar! xx

• 17 Augustus 2012 - 22:18

Lisa:

Hi Anouk,

Leuk om weer wat te lezen. Minder werk met papegaaitjes en meer op kantoor is beetje jammer, maar goed om te lezen dat het onderzoek de eindfase in gaat! Spannend? Hoop in elk geval dat alles goed gaat!

Veel liefs, Lisa

• 21 Augustus 2012 - 18:09

Marten:

Hoi Anouk! Leuk om de foto's te zien! Hoe gaat het met de papegaaien? Wist je trouwens dat het kaartje dat in je verhalen staat verwijst naar Santa Cruz de la Sierra? Dit ligt in Bolivia. Succes en plezier nog deze laatste maand!