Naar buiten!! - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Anouk Fens - WaarBenJij.nu Naar buiten!! - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Anouk Fens - WaarBenJij.nu

Naar buiten!!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

31 Augustus 2012 | Spanje, Puerto de la Cruz

Lieve allemaal,
De stroom van visite kabbelt ondertussen lekker door. Na twee weken met Kayleigh en Marten te hebben doorgebracht stonden de feestbeesten Kim en Nicole voor de deur  Deze week hebben we vooral lekker geluierd, en dat was ook voor mij heerlijk! We zijn samen nog wel een dagje met de auto op pad geweest en zo dus ook nog iets van het eiland gezien! Ook zijn we lekker uit eten geweest in een favoriet restaurantje van mijn kant. Andersom zit de relatie ook wel goed, want we werden verrast met pizza’s in de vorm van een hartje.. Charmeurs! Poepiebruin en flink uitgerust moest het stel het eiland veel te snel alweer verlaten. Tijd om bij te komen had ik niet, want de volgende ochtend stonden opa en oma op de stoep! In de krappe twee weken dat opa en oma hier waren hebben vooral zij zelf veel gezien, maar ook samen hebben we dingen kunnen ondernemen. Het hoogtepunt was zeker voor hen toch wel het bezoek aan Loro Parque waarbij het natuurlijk bijzonder was om mij aan het werk te zien met de papagaaien! Ook oma’s verjaardag viel binnen hun vakantie en dit hebben we natuurlijk niet stil voorbij laten gaan. Inclusief slingers, balonnen, kado’s, kaarten en telefoontjes van familie, gebak en een etentje buiten de deur (geen hartjes pizza helaas!), was het hopelijk voor oma een dag om nooit te vergeten! Ondertussen zijn opa en oma alweer een paar daagjes thuis. Het was erg bijzonder om ze twee weken zo mee te maken en ik heb dan ook genoten van hun gezelligheid! De laatste van het stel is Mirjam en die is woensdag in appartemento Nooit genoeg in getrokken  We zijn beide toe aan een beetje luieren en relaxen, dus dat wordt een heerlijk weekje zon, zee en strand en verder niet zo veel dus!
Maar… tussen al dat geluierd en gecross op het eiland met gasten door, moet er natuurlijk ook gewoon gewerkt worden. Ondertussen is het onderzoek al een paar maanden aan de gang en dat betekent dat de dieren ouder en vooral steeds mooier worden. Op het moment dat ze van de ‘baby-papgaaien’ pap overgaan op fruit en groente, worden de dieren minder interessant voor mijn onderzoek. Dat betekent dat ik momenteel steeds minder dieren hoef te volgen en de werkdruk dus een beetje afneemt. Ik werk dus meer op kantoor en ben alleen bij de baby’s tijdens het voeren, een paar keer per dag. Vorige week kwam het heugelijke feit dat de eerste dieren naar buiten mochten! Deze dieren zaten al ik grotere kooien, maar op het moment dat ze laten zien dat ze fruit kunnen en willen eten en vliegdrang vertonen wordt het tijd dat ze de volière ingaan! De oudste club vermaakt zich dus nu prima in de zogenaamde ‘kindergarten’, terwijl de rest van de dieren nog braaf binnen wacht totdat ze buiten mogen gaan verkennen. Zie ook foto’s!
Bedankt weer voor het meelezen en de reacties, de volgende keer waarschijnlijk de laatste update alweer!
Anouk

• 31 Augustus 2012 - 10:50

Silvia Fens:

Stoere foto met opa en oma! leuke herinnering! succes nog de laatste weekjes!
    xxx

• 31 Augustus 2012 - 11:27

Opa En Oma:

Nou langzaam afbouwen en met een goed 3 weken weer thuis.Wij hebben alles gezien en genoten bij je
    Lieve groetjes van Opa en Oma

• 31 Augustus 2012 - 11:42

Hennie:

leuke foto's. Succes voor de laatste weken! liefs, Hennie

• 31 Augustus 2012 - 11:52

Talitha:

Hey,

Geniet van je laatste bezoek en succes met de laatste loodjes op je werk!!
    Super gave foto's en als je weer in NL bent gaan we heeeeel snel afspreken!!
    Nog even een nieuwtje, ik krijg waarschijnlijk over 6 weken de sleutel van mijn huis!! :D

Liefs xx Talitha

• 31 Augustus 2012 - 14:50

Lisa:

gaaf, die foto van jou en de papagaai!:D

• 03 September 2012 - 09:21

Kayleigh:

Klinkt alsof je je met het bezoek nog steeds prima vermaakt! Goed om te horen. Het aftellen kan beginnen, succes nog met de laatste loodjes. Je kunt het!

Liefs, Kayleigh