Foto's en adres - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Anouk Fens - WaarBenJij.nu Foto's en adres - Reisverslag uit Puerto de la Cruz, Spanje van Anouk Fens - WaarBenJij.nu

Foto's en adres

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 Juni 2012 | Spanje, Puerto de la Cruz

Bij het plaatsen van m'n vorige verhaaltje begaf m'n internetverbinding het, jullie hebben dus nog wat foto's tegoed.

Verder vroegen wat mensen om mijn adres. Bij deze:

Appartamento 'Cielito'
Plaza Manuel Ballesteros 13
38400 Puerto de la Cruz
Spanje

Verder alles goed hier. Gister begonnen met m'n eerste Spaanse les. En ondanks dat de tijd voorbij vloog en het beviel was het ontzettend vermoeiend. Het tempo is hoog om ons in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk te leren.. logisch natuurlijk. Dat betekent ook veel 'huiswerk', want van dat ene uurtje ga ik het natuurlijk niet leren! En daarnaast was het ook gek om een nieuwe taal te leren vanuit een andere taal (Engels), hierdoor gaat alles toch net wat langzamer, zeker als er dan ook nog twee Duitsers in doorheen wouwelen in het Duits. Een hele uitdaging dus :-)

Zaterdag is er een groot feest hier in de stad waar iedereen het over heeft. Het is een strand feest waar duizenden mensen op af schijnen te komen, inclusief grote vuren, muziek, eten, en een 'dans al je zonden van je af - dans'. Vervolgens schijnt iedereen om twaalf uur de zee in te rennen om deze zonden ook nog eens van je af te spoelen... Ben errruugg benieuwd!! Ik ben normaal gesproken nooit vrij in het week, maar toevallig hadden ze me voor één keer een zondagochtend vrij gegeven, dus het dak gaat eraf!

Liefs Anouk

• 21 Juni 2012 - 13:49

Jet En Marco:

Joh Anouk ,....'t ziet er allemaal goed uit daarzo, we krijgen( alweer) zin in vakantie

• 21 Juni 2012 - 14:14

Silvia:

Veel plezier dan met het grote feest! En we zien de foto's graag tegemoet!! ( maar jij hebt toch geen zonden... )

• 21 Juni 2012 - 15:35

Wim En Veroonica:

Hoi Anouk!
    Was het nou op vakantie zijn en af en toe werken........of werk je daar en kan je af en toe vakantie houden.
    Moraal van mijn vraag lieve Anouk ..geniet ervan met volle teugen en neem zondag die duik in zee want zoals je moeder schrijft....jij hebt geen zonden toch?
    Een soort nieuwsjaar duik dus bij 25 gr
    Liefs van ons.

• 21 Juni 2012 - 16:53

Opa En Oma:

Zo wat een mooie festiviteiten allemaal.Ja en dan de zee in kan je elkaar aankijken als de een er langer in is dan de ander.Weer een paar mooie plaat en verder :jeéxito en el aprendizaje de la lengua española.

Opa en Oma

• 21 Juni 2012 - 19:50