Aftellen - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Anouk Fens - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Anouk Fens - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Mei 2012 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Lieve allemaal!
Morgen staat er alweer een nieuw avontuur voor de deur en vertrek ik voor 4,5 maand naar Tenerife. Tijdens deze periode zal ik werken in de prachtige dierentuin Loro Parque, onder andere bekend door Orka Morgan die daar sinds kort vertoeft. Deze dierentuin heeft een eigen onderzoekscentrum dat vooral gespecialiseerd is in onderzoek met papagaaien. De komende maanden zal ik een voedingsonderzoek opzetten en coördineren binnen dit centrum, waarin we de effecten van verschillende soorten voeding gaan testen bij jonge papagaaien.
Morgenmiddag vlieg ik vanaf Brussel met twee Vlaamse dierenartsen (zij werken voor de Vlaamsche diervoedinsgproducent die opdracht heeft gegeven voor dit onderzoek) naar Tenerife waar zij gedurende enige dagen samen met mij de proef zullen opstarten. De eerste twee weken verblijf ik bij een gastgezin om vervolgens een plek te vinden voor mijzelf.
Ondanks dat Afrika nog vers in het geheugen zit kijk ik ontzettend uit naar deze nieuwe ervaring en hoop ik dat ik jullie weer een meet kan laten genieten van dit nieuwe avontuur!
Volgende berichtje is vanaf Spaanse bodem!

Liefs Anouk

Hoi Anouk, succes met je onderzoek aldaar, en veel plezier op Tenerife,grtjes

• 02 Mei 2012 - 21:27

Opie En Omie:

Nou lieve Anouk

Heel veel succes en wij hopen dat je ieder op de zo door jouw fijne verzorgden verslagen met de vorige verhalen waar je was weer zult verwennen

Opie en Omie

• 02 Mei 2012 - 21:52

Rosemarie:

Hey een super gave tijd gewenst in Tenerife! Ik kijk uit naar je verhalen. Veel liefs

• 02 Mei 2012 - 22:20

Bert & Lyda:

Een hele goede reis, Anouk! We kijken nu al weer uit naar je verhalen!! X

• 03 Mei 2012 - 06:10

Kayleigh:

Enjoy! Ik ben zeer benieuwd naar je verhalen, goede reis!

Liefs, Kayleigh

• 03 Mei 2012 - 08:26

Mia:

succes met de projecten en geniet ervan

• 03 Mei 2012 - 08:47

Carolien:

Nou meid jij hebt ook niks aan je leven zeg! Have fun en we gaan je weer helemaal volgen hoor.
    Hartelijke groetjes uit Bergschenhoek.
    x

• 03 Mei 2012 - 09:40

Maite:

Hey! Een hele goede reis en heel veel plezier en succes vast!!! Geniet er van daar, het is daar zo mooi! En een super dierentuin ook :-) Echt gaaf dat je daar terecht kunt! Ik ga kijken of er misschien nog een tripje die kant op in zit ;-) Hasta luego! (ik begin maar vast op z'n Spaans, kun je vast wennen).

Xx

• 03 Mei 2012 - 10:08

Natascha:

Anouk,
    Heel veel plezier en succes met je onderzoek op Tenerife. Ga lekker genieten! En ik zie met veel plezier uit naar je verhalen. Liefs, Natas

• 03 Mei 2012 - 10:23

Teun En Moos:

En uiteraard een knuffel van ons!

• 03 Mei 2012 - 11:10

Kenji:

Mis je nu al.......

• 03 Mei 2012 - 12:03

Talitha:

Hey Nouk,

Heel veel plezier en succes met je onderzoek!! Hopelijk heb je mooi weer!! Geniet ervan!!

xx

• 03 Mei 2012 - 13:34

Hennie:

goeie reis en veel succes daar!

• 03 Mei 2012 - 18:51

Wim En Vro :

Anouk
    We wensen je een goed begin daar maar je zal je draad wel oppakken.
    Geen savanna en geen leeuw op je terras en toch Papagaaien kunnen ook flink bijten hoor!
    Een aapje lukte niet dus nu dan maar......... .
    Begin Juni heb ik 6 lori's van de blauwe bergen in kolonie in een nieuwe voliere.
    We horen van je

• 04 Mei 2012 - 10:51

Sonja:

He Anouk

Weer een groot avontuur! Ik wens je veel plezier en kijk nu al uit om al je verhalen weer te horen.

Liefs x